Co znamená "PRO"?
PRO - profesional features jsou pokročilé funkce dostupné pouze v placených tarifech.
Všechny PRO features můžete otestovat zdarma v tarifu BASIC
Po uplynutí 14 dní testovacího období vás Collabim vyzve k výběru tarifu. Zvolit si můžete jak jeden z tarifů s pokročilými funkcemi, tak přechod na bezplatný FREE.
Jak získat pokročilé funkce na 14 dnů zdarma?
- Máte FREE tarif?
Přejděte do záložky "Účet a fakturace", kterou naleznete v hlavním přehledu. Zvolte možnost zdarma otestovat tarif BASIC.
- Ještě nemáte účet v Collabimu?
Přejděte na stránku www.collabim.cz/tarify a zvolte si tarif BASIC se všemi pokročilými funkcemi na 14 dnů zdarma.
Seznam PRO features
- Graf konkurečnost Google
- Zaindexované stránky za poslední měsíc
- Historie rozložení pozic
- Změny vstupních stránek
- TOP 10 výsledků pro klíčové slovo
- Propojení s Google Analytics a Google Search Console
- Sekce stránky
- Sekce Konkurence
- Sekce Site finder
- Sekce Reporty
Graf konkurečnosti
Sděluje kolik konkurence je ve výsledcích vyhledávání Google.
Historie rozložení pozic
Přehledné zobrazení vývoje pozic ve vyhledávačích za poslední měsíc. Zvolit lze vlastní období a tím získat přehled o větším časovém úseku.
Zaindexované stránky za poslední měsíc
Graf ukazuje indexaci za poslední měsíc. Nastavení jiného období vám umožňuje sledovat i delší historii.
Změny vstupních stránek
U všech klíčových slov s denním měřením jsou sledovány změny vstupních stránek. Jakmile se uživatel z vyhledávání odkáže na jinou stránku, než na kterou se odkazoval při posledním měření, zjistíte to v hlavním přehledu i na detailu klíčového slova.
TOP 10 výsledků pro klíčové slovo
Na detailu každého klíčového slova naleznate přehled prvních deseti výsledků vyhledávání pro daný výraz. Výpis obsahuje URL webů a titulky domén z první strany vyhledávání.
Propojení s Google Analytics a Google Search Console
Propojením s Google Analytics a Google Search Console rozšíříte svůj účet Collabimu o další data. V přehledu klíčových slov si můžete zobrazit rozšíření o sloupce s daty z GA a GSC. Dalé získáte možnost návrhů klíčových slov skrze Google Analytics, slov na které už se váš web zobrazuje. U zpětných odkazů ve stavu dokončeno získáte údaje o návštěvnosti.