Co znamená "PRO"?

PRO - profesional features jsou pokročilé funkce dostupné pouze v placených tarifech.

Všechny PRO  features můžete otestovat zdarma v tarifu LITE

 

Po uplynutí 14 dní testovacího období vás Collabim vyzve k výběru tarifu. Zvolit si můžete jak jeden z tarifů s pokročilými funkcemi, tak přechod na bezplatný FREE.

Jak získat pokročilé funkce na 14 dnů zdarma?

  • Máte FREE tarif?

Přejděte do záložky "Účet a fakturace", kterou naleznete v hlavním přehledu. Zvolte možnost zdarma otestovat tarif LITE.

  • Ještě nemáte účet v Collabimu?

Přejděte na stránku www.collabim.cz/tarify a zvolte si tarif LITE se všemi pokročilými funkcemi na 14 dnů zdarma.

Seznam PRO features

  • Graf konkurenčnosti Google 
  • Zobrazení informací o hledanosti klíčových slov mimo denní měření
  • Zaindexované stránky za poslední měsíc
  • Historie rozložení pozic
  • Změny vstupních stránek
  • TOP 10 výsledků pro klíčové slovo
  • Propojení s Google Analytics a Google Search Console
  • Sekce stránky
  • Sekce Konkurence
  • Sekce Site finder
  • Sekce Reporty

 

Graf konkurenčnosti

Sděluje kolik konkurence je ve výsledcích vyhledávání Google.

Zobrazení informací o hledanosti klíčových slov mimo denní měření

Sledujte hledanost u všech klíčových slov, nejenom u denně měřených

Historie rozložení pozic

Přehledné zobrazení vývoje pozic ve vyhledávačích za poslední měsíc. Zvolit lze vlastní období a tím získat přehled o větším časovém úseku. 

Zaindexované stránky za poslední měsíc

Graf ukazuje indexaci za poslední měsíc. Nastavení jiného období vám umožňuje sledovat i delší historii.

Změny vstupních stránek

U všech klíčových slov s denním měřením jsou sledovány změny vstupních stránek. Jakmile se uživatel z vyhledávání odkáže na jinou stránku, než na kterou se odkazoval při posledním měření, zjistíte to v hlavním přehledu i na detailu klíčového slova.



TOP 10 výsledků pro klíčové slovo

Na detailu každého klíčového slova naleznete přehled prvních deseti výsledků vyhledávání pro daný výraz. Výpis obsahuje URL webů a titulky domén z první strany vyhledávání.

Propojení s Google Analytics a Google Search Console

Propojením s Google Analytics a  Google Search Console rozšíříte svůj účet Collabimu o další data. V přehledu klíčových slov si můžete zobrazit rozšíření o sloupce s daty z GA a GSC. Dále získáte možnost návrhů klíčových slov skrze Google Analytics, na které už se váš web zobrazuje. U zpětných odkazů ve stavu dokončeno získáte údaje o návštěvnosti.

 

 

Pomohl Vám tento článek?: