Jak zjistit, která klíčová slova sledovat?

Zdroje, odkud klíčová slova čerpat, rozdělím pro zjednodušení na 2 způsoby.

Zjištění stávajících klíčových slov

V tomto případě se jedná o zjištění klíčových slov, na které se již teď ve vyhledávačích zobrazujete a které již teď mohou vést nějakou návštěvnost. Jedním zdrojem může být Google Analytics, druhým Google Search Console, třetím stávající PPC kampaně na Adwords nebo Skliku.

Získání klíčových slov z Google Analytics

V Google Analytics získáme slova primárně z vyhledávače Seznam. Postup:

  1. Po přihlášení a zobrazení našeho webu v Google Analytics přejdeme do menu Akvizice -> Kampaně -> Organická klíčová slov. 
    • Přehled Organická klíčová slova
  2. Zvolíme si delší časové období, třeba poslední 3 měsíce.
    • Volba delšího časového období
  3. Zvětšíme počet výsledků např. na hodnotu 500 (vpravo dole pod seznamem klíčových slov).
  4. Data si vyexportujte. Tlačítko Export se nachází v pravém horním rohu stránky.
  5. Vyexportovaná klíčová slova zkopírujte do schránky a vložte do Collabimu.

Data z našeptávačů a nástrojů pro návrh klíčových slov

Jedním ze způsobů, jak získat klíčová slova založená na těch vašich, je využít naší funkce Jednorázové analýzy, která je součástí všech placených verzí Collabimu (i ve zkušební 14 denní lhůtě).

Odkaz na jednorázové analýzy naleznete v horním menu:

 Odkaz na jednorázové analýzy

Poté vyberete Návrhy klíčových slov. Následně do textového pole vložíte klíčová slova, ke kterým chcete najít podobné výrazy. Aktuálně využíváme tyto zdroje dat:

Našeptávače

  • Google
  • Seznam
  • Bazoš
  • YouTube

Nástroje klíčových slov

  • Sklik

Jakmile vyberete žádoucí zdroje dat, tak můžete spustit zpracování. Výsledek vám odešleme na e-mail hned, jakmile budou data zpracována.

Pomohl Vám tento článek?: