Proč využít jednorázové analýzy pro zjištění pozic a hledanosti?

Díky zjištění pozic a hledanosti skrze jednorázové analýzy získáte velké množství důležitých dat během krátké chvíle.

Odhalíte jak si váš, nebo kterýkoliv cizí web vede v mobilním a obrázkovém vyhledávání

  • Pozice, stejně tak i hledanost v mobilním vyhledávání se liší od přístupu skrze stolní počítač. Protože přístup na internet je už v drtivé většině právě z mobilních zařízení je určitě důležité vědět, jak si vámi sledovaný web vede právě v této oblasti.
  • Využitím jednorázových analýz zjistíte, jak moc jsou daná klíčová slova vyhledávána skrze mobilní zařízení a jaké jsou pozice webu, který vás zajímá.

Jsou obrázky na vašem, nebo konkurenčním webu podstatným parametrem v rozhodování návštěvníků?

  • V tom případě je pro vás důležité znát, co a v jakém množství uživatelé v obrázkovém vyhledávání zjišťují a na jakých pozicích se daný web zobrazuje. Za pomoci jednorázových analýz zjistíte, zda se danému webu v obrázkovém vyhledávání daří.

Jak se vede v Google obrázcích vašemu webu? A jak vaší konkurenci?

Sledujete už maximum konkurentů, ale rádi by jste se zjistili jak se ve vyhledávačích daří i jiným webům?

Využijte jednorázové analýzy a okamžitě uvidíte na jakých pozicích se cizí web umisťuje ve vyhledávačích Google a Seznam,mobilním i obrázkovém vyhledávání.

Potřebujete rychle zjistit hledanost klíčových frází?

S jednorázovými analýzami to není problém, vepište nebo naimportujte klíčová slova a nechte si dohledat jejich hledanost.

Působíte na zahraničním trhu anebo chcete vědět, jak se daří zahraničním webům?

Collabim zjistí pozice a hledanost ve vyhledávači Google ve více jak 60 zemích světa. Jestliže v seznamu nenaleznete zemi, kterou hledáte, kontaktujte nás a my ji obratem do seznamu doplníme.

Pomohl Vám tento článek?: