Proč chtít znát slova z našeptávačů?

Protože pracují jinak než nástroje pro reklamu Sklik a Google Adwords., tím pádem objevíte i nová klíčová slova.

Navíc většina uživatelů návrhů z našeptávačů využívá, takže o důvod více mít přehled. 

Do našeptávačů se výrazně promítá „současná popularita“ . To znamená, že se zde objevují například sezonní výrazy, současné trendy,novinky z aktuálního dění apod. Z toho vyplývá,že z našeptávačů můžete získat fráze, které nástroje pro reklamu ještě neregistrují.

Co získáte návrhy klíčových slov z našeptávačů?

  • Nová klíčová slova vhodná pro optimalizaci vašeho webu.
  • Přehled o aktuálních potřebách a zájmech vaší cílové skupiny. Můžete tak rychle reagovat a upravovat obchodní strategii.
  • Budete mít skvělý podklad pro PPC a sociální sítě.

Pomohl Vám tento článek?: