Pozice a hledanost

První list

Název listu - Keywords

Keyword - Klíčové slovo (dále jen KW), které bylo vloženo při vytváření analýzy
Position Google - Pozice zadaného webu, který byl přidán při vytváření analýzy
Result target page Google - Cílová stránka, která se zobrazuje při zadání KW do vyhledávače
Total results Google - Počet výsledků, které se zobrazují při zadání KW do vyhledávače Google
SERP Features, Ads Google - SERP Features, které byly nalezeny na Googlu (Výsledek ve tvaru Obrázky(1) znamená, že váš obrázek stránky / produktu... se zobrazuje na první stránce - co jsou SERP Features)
Position Seznam.cz- Pozice webu, který byl zadán při vytváření analýzy
Result target page Seznam.cz - Cílová stránka, která se zobrazuje při zadání KW do vyhledávače Seznam
Total results Seznam.cz - Počet výsledků, které se zobrazují při zadání KW do vyhledávače Seznam
SERP Features, Ads Seznam.cz - Reklamy, které byly nalezeny na Seznamu (Výsledek ve tvaru Obrázky(1) znamená, že váš obrázek stránky / produktu... se zobrazuje na první stránce - co jsou SERP Features)
Position Google obrázky - Pozice, na které se váš obrázek zobrazuje ve vyhledávači Google obrázky
Result target page Google obrázky - Cílový obrázek, který bude uživateli zobrazen na Google obrázcích
Position Google mobile - Pozice webu, který byl zadán při vytváření analýzy - pro mobilní verzi vyhledávače Google
Result target page Google mobile - Cílová stránka, která je zobrazována při vepsání KW do mobilní verze vyhledávače Google
SERP Features, Ads Google mobile - SERP Features, které byly nalezeny na Google mobile (Takto se výsledky zobrazují pouze na mobilních zařízeních. Výsledek ve tvaru Obrázky(1) znamená, že váš obrázek stránky / produktu... se zobrazuje na první stránce - co jsou SERP Features)
Searches (last month) Google - Počet vyhledávání daného KW ve vyhledávači Google (hledanost v posledním měsíci na Google)
Searches Google - Průměrné měsíční hledání daného KW ve vyhledávači Google za posledních 12 měsíců
Competition Google - Číslo vyjadřuje míru konkurence, která je vyjádřena v procentech (získává se z Ads)
Searches (last month) Seznam.cz - Počet vyhledávání daného KW ve vyhledávači Seznam (hledanost v posledním měsíci na Seznamu)
Searches Seznam.cz - Průměrné měsíční hledání daného KW ve vyhledávači Seznam za posledních 12 měsíců
Sklik CPC (average) Seznam.cz - Průměrná cena za kliknutí na webovou stránku (která byla přidána při vytváření analýzy) pro vyhledávač Seznam
Searches total (last month) - Sečtený počet vyhledávaní (kdy někdo napsal dané KW do vyhledávače) za poslední měsíc z vyhledávačů Seznam a Google
Searches total - Sečtené průměrné roční vyhledávání daného KW ve vyhledávačích Seznam a Google

Druhý list

Název listu - SERP (Search engine result page - Stránka výsledků fulltextového vyhledávače)

Vypisuje prvních X výsledků (podle toho, kolik zvolíte při vytváření analýzy) po zadání daného KW pro vyhledávače Seznam a Google s rozdělením na klasický Google (vyhledávání na počítačích apod., Google obrázky a mobilní Google - vyhledávání pro mobilní zařízení)

Keyword - Klíčové slovo, které bylo zadáno při vytváření analýzy
Position - Pozice, na které se daná webová stránka nachází (při vepsání KW)
SearchEngine - Způsob vyhledávání (Klasický Google, mobilní Google, Google obrázky | Vyhledávač / Typ vyhledávače.. ve kterém Collabim tento výsledek našel)
Href - Odkaz na webovou stránku, která se nachází v daném vyhledávači na dané pozici
Title - Titulek webové stránky, při vepsání určitého KW
Description - Popisek webové stránky, při vepsání určitého KW

Pomohl Vám tento článek?: